vineri, 8 noiembrie 2013

Mihai Viteazu 3D Wallpaper



Copyright © 2013: rezervat autorului OBedeya Dorin David Aurel  Ben Aharon Cohen & Blogger Buzz
Autor:OBedeya Dorin David Aurel  Ben Aharon Cohen

Marea mea supărare şi indignare..........materializată şi finalizată este lipsa  regilor şi eroilor României din domeniul artei digitale tridimensionale. Dacă acu, chiar acum intri pe Google Search (Căutare) şi cauți Mircea Cel Bătrân 3D  cu excepția  mea, muncii mele  nu găsești nimic. Şi culmea deși nu sunt un român nativ (de sânge),sunt  evreu-grec deci nu pot  fi bănuit de un naționalism  exagerat. Totuși mă macină , mă frământă mereu întrebarea "De ce alții pot? De ce alții au..........lor de ce nu le este rușine cu regii şi eroii lor ?. De ce România şi în general țările mici lipsesc mereu din toate domeniile ?" Indignarea frustrarea m-a determinat  să creez aceste   bijuterii  digitale, amestecat cu dorul copilăriei cu dragostea  părintească şi a sinagogilor  din România. Aceasta este rețeta :  indignare + dor+ dragoste. Şi  rezultă ce vedeți mai jos.Şi trag nădejdea să  vă placă  să vă onoreze să nu mai țineți niciodată ochii jos.Nu sunteți cetățenii de rangul II şi nici rasă inferioară. Eu ca evreu am trăit ,am crescu cu complexul acesta   cu aceste sentiment  de a fi JIDAN şi FANARIOT .......e acum sunt şi GHIAUR (VALAH)-ȚIGAN sau ROMÂN-ŢIGAN. Pe cele mai mari  siteuri profesioniste  precum SCULPTRIS sau BEHANCE sau  CGHUB  apărusem ca o ciudățenie cu  grafică 3D  despre Israel ,Biblie şi lumea  Bibliei. Toți au alte teme   foarte globaliste,universalizate .Eu parcă vin contra valului  din altă lume şi prezint  specialitatea mea "CAUZE PIERDUTE" după Israel acum  am venit  cu România .Regi noi dar vechi neștiuți  veneau la lumină din România........la o lumină digitală 3D. Aprecierea voastră este cea mai mare  răsplată şi recompensă posibilă.Atunci când  mândri vă regăsiți în aceste wallpaper cu regii şi erorii României.







































2 comentarii:

  1. Bravo dom'le. Imi place enorm munca ta. Daca as avea caracterul l-as anima,evident pe cal. Acum nu stiu in ce soft l-ai realizat si daca poate fi facut set-up pe el. In orice caz, imi place cum arata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru melville marriott. Mulțumesc mult pentru apreciere. Este realizat pe 3D Maya-Max cu o funcție de tipul Sculptris , apoi a fost prelucrat pe 3D Online Image Editor.Pentru fundal transparent , mărime. 3D Max nu salvează nici o imagine la mărimi ne standardizate. Dacă vreau o altă mărime exemplu între 1000px şi 1100 px trebuie să o încarc pe O.I.E 3D (3D Online Image Editor ). 3 D Max este un set de programe ,fiecare știe să facă ceva.Şi este incapabil să facă altceva. Exemplu " 3D Max History Enigma & Texture " şi "3D Max Anatomy & Textures" . Unul știe să facă textura realistică la haine dar face fețele cu aspect de plastic , iar părul arată ca plastilina. Ca să arate REALIST trebuie încărcată imaginea pe alt 3D Max pentru textura pielii. Dacă vrei un fundal în spate, ai nevoie de "3D Max Landscape". Există versiuni care conțin câte 3 sau cinci 3D Max în versiunea Hibrid 3D Maya-Max cu funcție Sculptris. Un fel de 5 x1 .
    Fiecare tip de 3D Max conține patch-uri de textură reală adică bucăți din fotografii după corpuri reale sau obiecte reale. Asta în cazul în care vrei să te apuci de aşa ceva. Ai însă nevoie de pasiune și răbdare de chinez bătrân și multe ore de muncă............mai mult de 12 ore pe zi . Nici un 3D Max nu știe ,este incapabil să-ţi ofere imagini transparente.3D Max îţi oferă această aplicaţi în format pe care Windows-ul obișnuit nu le recunoaște ,fiindcă nu operează cu ele. Exemplu mxml, wmsss-psd. Pentru PSD sau PNG trebuie să intri pe Editorul de Imagini Online 3D. Atenţie Photoshop-ul nu recunoaște toată cromatica de nuanțe de pe 3D Max. La încărcare îţi convertește automat peste 1560 de nuanțe .Şi îţi lasă textura la cele 1700 de culori şi nuanțe standard hexazecimale de pe repertorul meniu de culori. Lucru acesta îţi strică în mare parte CROMATICA şi aspectul final al graficii digitale 3D.

    RăspundețiȘtergere